O sproščenem odnosu med prostovoljcem in uporabnikom

Na letošnji skupni superviziji, ki je bila 21. februarja 2017, smo razmišljali o tem, kako lahko sproščenost pripomore h kvalitetnejšemu odnosu med prostovoljcem in prejemnikom pomoči.
Za uvod smo se sprostili z dvema uvodnima dinamikama, ki sta nas malo razgibali in nasmejali.
Mentorica Karina nam je nato predstavila nekaj iztočnic za vzpostavitev dobrega odnosa:

       Bodimo iskreni.
       Prevzemimo odgovornost za kvalitetno komunikacijo.
       Ne predvidevajmo.
       Postavljajmo vprašanja.
       Poskusimo poiskati skupne interese/teme z uporabnikom.
       Poslušajmo.
       Opazujmo reakcije uporabnika.
       Bodimo jasni.
       Sproti razrešujmo konflikte v odnosu.
       Za pomoč prosimo mentorja (nasvet, usmeritev itd.)
       Ostanimo pozitivni.

Uporabimo lahko tudi humor. Povemo lahko kakšno šalo ali pa se preprosto iskreno nasmejemo. Velikokrat je lažje vzpostaviti odnos z nekom, ki se zna nasmejati tudi na svoj račun.

Vsak prostovoljec je razmišljal o svojem odnosu z uporabnikom/i, čeprav smo se v pogovoru dotaknili tudi drugih prostovoljskih izkušenj. K dodatni sproščenosti na koncu pa je pripomoglo tudi domače pecivo. Mmmmm.J
 



Komentarji